Sedan sist har jag hunnit vara en sväng i Umeå, där vi bara myste egentligen. Kollade in ett grymt studentspex, gjorde stan, åt god mat och bara mådde gott. Jag har blivit helt färdig med kemi-delen (!!), äntligen och även jobbat och pluggat en hel del. Nu har jag bara ett kapitel kvar och sedan är jag färdig med detta. Det kommer bli fruktansvärt skönt att få lämna det bakom mig. I onsdags kom Tomas hem, oväntat men såklart väldigt roligt. Vi har fått spendera en hel del tid med varandra de senaste veckorna. 

Jag jobbade i torsdags och i fredags, och i helgen har vi umgåtts med vänner. När jag kom hem i torsdags hade vi inglasningen full med folk, trevligt att sitta och surra, men mindre kul att stiga upp fredagmorgon. Ögonen var rätt grusiga, kan jag säga. Fredagen spenderades i Hortlax hos Nyman, där det kollades hockey och lördagen spenderades också i Hortlax men denna gången hos Johan och Elin. Lite öl, vin och Irish coffee på deras inglasning och sedan blev det en spontan utgång på Statt. Himla trevligt!

Idag har vi slöat hemma i soffan hos oss med ett gäng. Jag lyckades slumra till en stund och det var underbart skönt. Tomas åkte tillbaka till Umeå för ungefär en halvtimme sedan och själv sitter jag och funderar på vad jag ska göra för middag. Nåja. Summan av kardemumman, det har varit en väldigt trevlig och skön helg. Imorgon återgår jag till vardagen och allt vad den innebär.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0