Denna helg har varit helt fantastisk. I fredags bjöds det på god middag i Hemmingsmark och kvällen spenderades hemma i soffan bredvid min favorit framför en film. I lördags packade vi väskan, drog ut på isen och pimplade hela förmiddagen med Tomas syster. Solen visade sig från sin bästa sida och det var helt underbart! Vid 16-tiden åkte vi till Luleå för att kolla lite hockey, som slutade med vinst för Luleå. Söndagmorgon vaknade jag tidigt, passade på att dra en sväng till gymmet medan Tomas sov. Under eftermiddagen hade jag lite släktkalas och sedan överraskade han med en hotellnatt och spa i Luleå på Clarion Sense. Bästa killen min! ♥ 

När vi kom fram till Luleå så checkade vi in på rummet, som förövrigt var väldigt stort och fint. Sedan gick vi ut och åt. Vi valde att ta en "middag för två" och det var mycket bra. Vi var tillbaka på hotellet vid 19-tiden och då bytte vi om och gick upp till spa-avdelningen. Olika typer av bastu, fotbad, pool och bodyscrub. Magiskt! Idag vaknade jag och var då ett år äldre. Det kändes lite smålyxigt att vakna upp i hotellsäng och sedan veta att det vankades hotellfrukost en våning upp. När vi var mätta och nöjda gjorde vi en vända på stan innan vi åkte hem. Jag kom hem med ett par nya löpardojor, som var en present från pappa, och ännu ett plagg att fylla ut träningsgarderoben med. 

Tomas åkte tillbaka till Umeå ungefär en timme efter att vi kommit hem. Då kom kusinen förbi på en kopp kaffe och sedan åkte jag vidare till mamma och pappa för middag. Tacos stod på schemat, eftersom jag fått välja middag idag. Bästa maten through all times. Jag fick även en klocka som jag önskat mig av mamma. Kvällen har spenderats med mina fina vänner Ida, Moa och Lisa. De kom över på fika och jag fick present även av dem. Bästa Bengt ringde också ikväll och sjöng i telefonen. Underbart! Jag är så fruktansvärt nöjd och glad över denna helg och jag är så glad att jag är omgiven av så underbara människor. Hjärtat svämmar nästan över av lycka idag. Tack alla nära och kära! 



 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0