Jaha, då var vi inne på ett nytt år. Ett år som redan nu innehåller en hel del planer, förhoppningar och drömmar. Utan att låta alltför klyschig, så tror jag att det kommer bli ett bra år om allt går som jag vill. Julen firade jag som vanligt tillsammans med familjen hos mormor och kvällen spenderades i Norrfjärden hos kusinerna, där vi öppnade julklapparna. Utöver det så jobbade både jag och Tomas rätt mycket, men vi hann ändå fira in tolvslaget tillsammans med våra fina vänner, ute på Renön.  

Annars rullar livet på i vanlig ordning. Vi håller på att packa ihop vårt liv i flyttkartonger, eftersom mamma och pappa snart flyttar till lägenhet, vilket fortfarande känns lite konstigt. Nåja, det blir nog bra det också. Hur som haver. Jag är ledig i helgen och gårdagen spenderades med Jenny. Först på gymmet och på kvällen blev det lite vin hemma hos mig innan vi gick ut en sväng på Challenge.

Idag? Jag har varit sjukt seg hela morgonen, men efter lite frukost, en dusch och kaffe så kände jag mig lite mer levande igen. I eftermiddag har jag varit hemma hos mamma och pappa, packat lite till och ätit tacos till middag. Ska nog börja rulla hemåt snart, känner att ögonlocken är äckligt tunga fortfarande. Det kommer nog bli en tidig kväll för fröken fjärt ikväll.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0