Om ungefär en timme kliver min bättre hälft innanför dörren och jag längtar som en tok. Det är nästan en månad sedan vi sågs sist, så det känns såå bra. Däremot åker jag och jobbar nästan direkt, men han är ju kvar när jag kommer hem igen och det bästa är att han är hemma en hel vecka. ♥ Jag kickade iallafall igång den här dagen med en god frukost och körde sedan ett grymt benpass tillsammans med Jenny, my partner in crime. Efter det blev det en lunch tillsammans med mamma och pappa. 

Under eftermiddagen har jag inte gjort speciellt mycket. Det blev bara en sådan dag, helt enkelt. Skönt att unna mig själv tid till att bara vara. På sistone känns det som att jag har gjort det alltför sällan. Nåja. Igår fick jag även veta att jag får förlängt på mitt lilla vik som jag fick i januari, en månad till. Det känns helt underbart! Därefter får vi se vad som händer.

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0