Avverkade ett hårt benpass med Jenny igårmorse och träningsvärken idag är helt galen! Jag tycker dock om det, men att gå i trappor är väl inget jag riktigt jublar åt idag iallafall. Igår kom även mitt paket med protein- och kreatinpulver som jag har beställt. Jag har tänkt beställa nytt hur länge som helst, men inte kommit mig för att göra det förrän nu. Alltså är det bara att växla upp lite till. Lite hårdare, lite bättre! Körde iallafall ett bröst- och tricepspass idag och jag tycker att det gick helt okej.

Nu är jag hemma, har hunnit duscha och städa undan litegrann. Jag ska snart slänga i mig något att äta och sedan blir nog dagen rätt lugn eftersom jag jobbar ikväll. Jag jobbar även hela helgen, så utöver det så händer det nog ingenting speciellt. Eftersom jag fick jobb hela januari, så har det varit rätt fullt upp och jag har även tagit på mig en del extrapass, vilket har resulterat i att jag jobbat mer än heltid denna månad. Är så himla glad över det! 

Annars? Jag har beställt hem lite kläder och även lämnat tillbaka mina skor som jag köpte förra månaden, bytte till ett par andra De gick sönder två gånger på kort tid, så jag blev less och valde en annan modell. Snart börjar jag även att plugga igen, men bara en kurs. Det blir NK B, eftersom jag aldrig läste den kursen på gymnasiet. Jag gör det för att kunna ha möjlighet att söka fler utbildningar på universitetet. Valde också att göra det på distans, så att jag kan jobba samtidigt. 

 


 


 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0