Sitter, i skrivande stund, på bussen ner till Umeå. Jag fick biljetter till en stand up-show med Kodjo Akolor, av Tomas i julklapp, så det blir söndagens aktivitet. Åker dock ner redan idag för att få vara med honom några dagar extra. Även fast han har varit hemma en vecka nu, men det är inte ofta vi kan ses såhär många dagar nuförtiden. Iallafall. Jag har jobbat igår och idag, jag har även lyckats dra på mig en förkylning. Håller tummen för att det inte blir mer än en snorig näsa. Halsont är jag väldigt glad om jag slipper. Peppar, peppar! 

Under veckan som han var hemma, så har vi hunnit med lite fest och utgång med vänner, kalas och en massa flyttande. Vi drog vårt strå till stacken nu i veckan, eftersom ingen av oss är hemma i Piteå när mamma och pappa flyttar in på riktigt, vilket är på lördag. Vi var även på CHL-final i Luleå i tisdags, så sjukt roligt! Seger till Luleå och vi for hem, väldigt glada och nöjda. Ännu en grym kväll tillsammans med vännerna! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0