Jackan som jag köpte satt som gjuten, sjukt nöjd. Kul med lite färg också, för ovanlighetens skull. Jag har även unnat mig lite träningskläder, måste dock köpa på mig lite till nu när lönen kommer. Mycket av det jag har börjar bli gammalt och nött. Nåja, tur att pengarna kommer in på kontot på fredag. 

Helgen har iallafall varit riktigt mysig. Jag har dessutom varit ledig hela helgen, minns knappt när det hände sist. Åt tacos hemma hos mamma och pappa i fredags och körde sedan ett litet kvällspass på gymmet med Ida. I lördags gick jag en långprommis med min kusin och sedan fick jag se hennes nya lägenhet. En mysig liten etta. Vi avslutade dagen hemma hos mig med lite gott och en film. Söndagsförmiddagen ägnade vi åt plugg och på kvällen bjöd jag Ida på middag, hon sov även över.

Igår tog jag på mig ett extra kvällspass på jobbet, jag skulle egentligen ha varit ledig. Jag klagar dock inte över lite fler timmar, det är alltid bra. Jag jobbar kväll hela veckan förutom på fredag då jag jobbar dag. Skönt! För det ger mig mer tid till att plugga Iallafall. Efter ett grymt rygg - och bicepspass idag, så lunchade jag med mamma och pappa på stan och sedan har jag gjort lite ärenden. Nu är jag hemma och har varit det ett tag. Jag tänkte hinna sätta mig och plugga lite innan jag måste åka till jobbet. Imorse bestämde jag även ett datum för när jag ska skriva det första provet, det känns skönt! Jag hoppas bara att jag fixar det. 

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0