Då har vi kommit fram till vår sista dag på denna tågluff. Imorgon flyger vi hem till Sverige från Amsterdam, där vi befinner oss nu. Det känns både bra och lite vemodigt att åka hem. Det ska bli skönt att få återgå till rutiner och ordentlig mat. Fruktansvärt less skräpmat, som det har blivit en hel del av. Nåja. Vi har sett otroligt mycket och är berikade på många sätt. Jag har absolut fått blodad tand när det gäller resande och jag hoppas det inte dröjer alltför länge innan vi tar oss iväg någonstans igen. Sedan sist jag skrev, så har vi varit i Paris, Bryssel, Dortmund och slutligen då här i Amsterdam. 
 
Blev alldeles lyrisk när vi kom till Bryssel och jag fick äta äkta belgiska våfflor. MAGI! I Dortmund kollade vi fotboll och blev positivt överraskade av staden, då vi inte hade några större förväntningar på detta besök. Här i Amsterdam har vädergudarna inte velat vara på vår sida under någon av dagarna, vilket helt klart drar ner humöret och inspirationen till att göra saker. Ändå har vi fått timmarna att gå idag. Besök på Madame Tussaudes, café och shoppinggallerior. Nu ligger vi på rummet och ska snart bege oss ut igen för att äta middag. 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0