Jag har haft en grym helg i Hemavan. Blev alldeles lycklig i kroppen av att vara ute i naturen, det var helt fantastiskt. Vi hade dessutom vädergudarna på vår sida, så det blev en riktigt bra dagsvandring i lördags. Jag var dock helt slut när vi kom tillbaka till lägergården, men det var verkligen värt det! Vi kom hem igår runt 17-tiden och då hade mamma fixat middag. Därefter åkte jag hem till mig och kröp ner i sängen nästan direkt och kikade på valvakan. Trots att jag var dödstrött så hade jag svårt att somna..! 

Imorse vaknade jag tidigt, åt frukost och avverkade sedan ett benpass. Hatkärlek! När jag kom hem duschade jag, hängde lite tvätt och städade innan jag åkte hem till mamma och pappa. I eftermiddag har jag varit på stan med mamma, köpt nya träningsdojor och även hunnit med en fika hemma hos mormor. Nu är jag hemma i lägenheten och funderar på vad jag ska göra till middag. Jag har dock väldigt svårt att äta för tillfället, för jag har fått så mycket blåsor i munnen, så det gör mest bara ont. 

 
 
 
 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0