Jag har i princip sagt hejdå till livet den här månaden, för jag har fått så mycket jobb. Jag kommer knappt ha tid med något annat, känns det som. Jag klagar däremot inte, det är så galet skönt att faktiskt ha ett "schema" över mina jobbdagar. En annan grej som hänt idag är att jag har gått och blivit med bil. Något jag dragit mig för väldigt länge tidigare, men nu känns det ändå rätt bra. Det underlättar ju väldigt mycket på många plan. Lite stolt är jag, min första bil!

En annan rolig sak är att vi har äntligen bokat en resa ner till Göteborg och Halmstad. Jag, mamma och pappa. Det ska bli sjukt roligt att åka dit och träffa alla som jag jobbade med och lärde känna förra hösten. Ett besök hos Bengt och Marie är såklart givet också. I slutet av november åker vi ner, så nu hoppas jag att tiden går fort fram tills dess. 

I övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Tränat, varit en sväng på stan och sedan hängt hemma hos mamma och pappa under eftermiddagen. Vid 16:00 åkte de ner till stugan och hade jag inte jobbat så hade jag följt med. Nåja. Mina kusiner och Robert var här alldeles nyss, alltid trevligt med besök. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och tänkte väl kanske se något serieavsnitt innan jag ska sova.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0