Från att ha jobbat i princip varje dag, så har jag nu haft en vecka när jag knappt jobbat något alls. Nog är det skönt med lite lugna stunder, men jag blir snabbt väldigt rastlös och uttråkad. Spenderar en massa tid på gymmet, men det är ju bara någon timme per dag. Nåja.Idag efter träningen så åkte jag hem till mamma och pappa. Jag har varit där hela eftermiddagen och bara tagit det lugnt. Myst i soffan framför tvn med min fyrbenta och spenderat en massa tid vid pianot.

Jag har varit hemma rätt mycket den senaste veckan, men det är så skönt att ha lite sällskap och ha någon att prata med. Även fast det känns som att jag surrar som om jag fick betalt för varje mening. Hur som haver. Nu är jag hemma i lägenheten igen och har kollat på lite matte-videor inför högskoleprovet som ska skrivas på lördag. Annars? Jag är trött, som vanligt, så kvällen blir lugn. Kanske slår igång något serie-avsnitt. Imorgonbitti ska jag träna med pappa igen, sedan ska vi på stan och jag ska spana efter en ny vinterjacka! 


 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0