I helgen har jag, mamma och pappa varit i Halmstad och Göteborg. Dagarna i Halmstad var helt klart bäst, som jag har saknat alla där! ♥ Jag fick bo hos bästa Bengt och Marie och det var verkligen hur mysigt som helst. Jag önskar att vi hade kunnat stanna längre..! I lördags åkte vi till Göteborg, där gick vi på Lisebergs julmarknad och sedan åt vi middag med pappas syskon. Igår shoppade vi i princip hela dagen och åt sjukt god mat på Jensens Bøfhus, innan vi begav oss mot Landvetter flygplats. Vi kom hem lite senare än beräknat, på grund av försenat plan.

Vi kom iallafall hem till ett regnigt Piteå, sjukt tråkigt. Jag vaknade tidigt imorse, gjorde en rejäl frukost och sedan drog jag till gymmet. Det är väl en bra sak med att komma hem igen, rutinerna. Morgonträning är amazing! Utöver träningen så har jag varit effektiv hemma också. Jag har rensat en hel del i garderoberna och fått bort en massa kläder och gamla grejer som vi inte ska ha kvar. Ikväll har jag handlat och fyllt upp i kylen, vilket var välbehövligt. Därefter har jag legat i soffan och läst ut min bok, som jag började på i somras, så det var på tiden! 



 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0