Jag har jobbat hela veckan och i fredags efter jobbet drog jag till Umeå och kollade stand-up med hjärtat. Magnus Betnér och Soran Ismail, "En skam för Sverige". Magmusklerna fick jobba, så sjukt roligt det var. Efteråt beställde vi hem mat och bara myste. En fin kväll! ♥ Eftersom jag fyller år idag, så fick jag lite presenter av honom, som jag blev väldigt glad över. Jag åkte hem på lördagen igen och nu ses vi inte på drygt tre veckor..! Kvällen gick i lugnets tecken med tv och film.

Idag vaknade jag upp till mer presenter och jag blev så himla nöjd med allting. Linda har även varit förbi på lite fika och surr. Även hon lämnade en present. Jag är omgiven av så många fina människor, det gör mig så glad! Dagen avslutades med middag på Golden Dragon. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och försöker få värme i fossingarna. Känner mig sjukt trött, så förhoppningsvis blir det en tidig kväll. Måste ladda krafterna för morgondagens träning och matteprov.

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0