Vi hade en helt underbar vecka i Turkiet, bra väder i princip alla dagar. Längtar redan tillbaka! Vi kom hem förra lördagen, var hemma två dagar och sedan drog vi till Umeå för Brännbollsyran som har varit denna helgen. Det har alltså varit rätt fullt upp och sömntimmarna har varit rätt få. Iallafall. Jag åkte hem igår och han kommer hem imorgon någon gång, på grund av att han har tenta och lite annat skolarbete kvar att göra innan sommaren. Om ungefär 1½ vecka väntar Göteborg och konfaläger för andra året i rad, det ska bli skoj! Innan dess ska jag hinna med att jobba litegrann och förhoppningsvis hinna ta det lite lugnt.

Nåja. Inatt har jag sovit sjukt dåligt och oroligt, jag vet inte riktigt varför. Hungern fick mig att kliva upp runt 07:00 imorse, därefter cyklade jag till gymmet och sedan in till stan. Sitter just nu i lägenheten och ska snart ta bussen tillbaka till mamma och pappa, vara där under eftermiddagen och ikväll tar jag med mig hunden hit och sover här. Har lovat att vara hundvakt imorgon, då mamma jobbar hela dagen och pappa är i Stockholm. Det skulle även behöva städas här, så det får kanske bli morgondagens projekt. Bra sätt att fördriva tiden på, medan jag väntar på att han ska komma hem! 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0