Nu är jag hemma efter ett grymt konfirmandläger i Göteborg! Jag har haft fina människor runtomkring mig hela veckan och jag har haft så galet roligt. Nu har jag en del sömntimmar att ta igen, vilket känns i kroppen. Jag är så trött. Nåja. Vi kom hem med tåg och buss igår runt 11:30 och det var så himla skönt. Lite mat i magen och en dusch, sedan kände jag mig nästan som en ny människa. Hann vara hemma i ungefär två timmar, sedan satte vi oss i bilen igen för att åka till stugan och det årliga midsommarfirandet. Vädergudarna ville desvärre inte vara med oss, så det var kallt och ruggigt. Vi fick äta grillmiddagen inomhus och den traditionella brännbollsmatchen uteblev. Tråkigt, men ingenting vi kunde göra något åt. 

Idag? Vi rullade hem från stugan imorse, för min karl och kusin hade jobb som väntade här hemma. Själv åkte jag hem till mamma och pappa, letade fram kläder till konfirmationen och sedan följde jag med och handlade. Jag fick två påsar mat betalt, guldvärt. När jag kom hem till lägenheten fick jag ett städryck. Städade toaletten, diskade, tvättade, vek ihop en massa kläder och renbäddade. Det kommer bli så himla skönt att gå och lägga sig ikväll. Ännu bättre är att jag slipper gå och lägga mig ensam. 

Tidigt imorgonbitti skickar jag iväg honom på jobbet igen och sedan ska jag försöka sova ut. Därefter tänkte jag köra ett långt cardiopass på gymmet. Har ju skaffat mig ett sommarkort på Sensia, så nu slipper jag cykla fram och tillbaka till Öjebyn hela tiden för att träna. Runt 17:00 kommer han hem igen och då har vi hela kvällen tillsammans. ♥ På måndag och tisdag ska jag träffa konfirmanderna för att träna inför konfirmationen som är på onsdagkväll. Jag börjar även sommarjobba då, men jag jobbar dag, så jag hinner med allting ändå. Full kuggning! 

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0