Mitt liv är inte speciellt spännande, därav den dåliga uppdateringen. Jag jobbar, tränar, umgås med fina människor och försöker utnyttja mina lediga dagar till fullo. Datorn är ju verkligen inte prio ett när det är så himla fint väder. Iallafall. I förra veckan så bodde vi hemma i mammas och pappas hus, för de har varit på en veckas semester och kom hem igår. Vår gårdag bestod av födelsedagsmiddag i Hemmingsmark, då hans mormor fyllde 75 år. Supertrevligt! 

Idag klev vi upp rätt tidigt, gjorde ärenden på stan och han klippte sig. När vi kom hem storstädade vi lägenheten, renbäddade och putsade fönster. Nu är det så himla fint här. Ikväll efter middagen gick vi ut på en långpromenad, skönt att röra på sig litegrann. Nu ligger jag nedbäddad i sängen och bara tar det lugnt. Hade nog tänkt dyka ner i min bok en stund innan jag somnar och laddar krafterna för tre arbetsdagar. Jobbar kväll imorgon, inte favoritpasset. Tycker mycket bättre om att jobba dag och känna att det fortfarande finns lite kvar av dagen när jag kommer hem. Nåja, det är bara bita ihop och köra på. Förhoppningsvis går eftermiddagen rätt fort. 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0