Det har hänt en del grejer sedan jag skrev sist. Det har varit onödigt kallt några dagar, mellan -20° till -30°. Den enda som fortfarande tycker det är roligt att vara ute då, är den fyrbenta pälsbollen. Hur som haver. Jag har fått ovanligt mycket jobb den senaste tiden, för att vara vikare. Askul!! Till veckan ska jag jobba måndag-fredag, hela fem dagar. A-mazing!  

Jag har även börjat med matten sedan två veckor tillbaka, och jag pluggar återigen på Framnäs. Skippade komvux, som först var tanken. Känns himla skönt att vara på en skola som jag redan är bekant med och där jag vet att jag trivs med lärarna. Jag har även bokat in en Stockholmsresa i slutet av februari med honom. ♥ Älskar livet lite extra just nu! 

Imorgon känns det som att det kommer bli en bra fredag. Eller rättare sagt, det känns som det här kommer bli en asbra helg! Börjar med att skriva matteprov och efter lunch åker jag in till stan, ska kolla efter en present till kusinen, vänta på att han kommer med bussen och sedan ska vi lyxa till det med afterwork, trerätters middag på Nodo. En julklapp vi fick av hans föräldrar. På lördag ska vi på avskedsfest. Skåla och säga hejdå till kompisar som ska iväg och resa några månader. Helgen, du är så välkommen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0