Det har bara trillat in jobb för mig nu på senaste. Jag jobbade hela förra veckan förutom en dag. Helt underbart! Ska även jobba till helgen som det ser ut nu, men idag har jag varit ledig och det gjorde mig ingenting. Det blev en liten sovmorgon för oss och sedan har vi gjort lite ärenden och därefter har jag bakat bullar. Min älskade kille fyller nämligen år idag, så det passade bra. Det är även 21 år sedan som jag kom till Sverige idag och det uppmärksammas ju mest av mina föräldrar. De kom hit och fikade för en stund sedan. Trevligt att surra lite! 

Ikväll ska jag bjuda killen på middag, för han ville inte ha någon present. Vi tycker det är roligare att göra något tillsammans när vi fyller år, än att köpa grejer till varandra. Dessutom är det ju alltid gott med mat! Vi tänkte iallafall testa det nya stället i stan, Lemon tree. Jag har hört mycket bra om det, så jag håller tummarna för att det ska vara bra! I övrigt lär kvällen gå i lugnets tecken, skulle jag tro! 

 
 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0