Gårdagen började redan 07:00. Skickade iväg killen på jobbet och drog sedan till gymmet. Det blev ett ordentligt benpass, så träningsvärken kom som ett brev på posten lite senare under dagen. Därefter spenderade jag tid på stan tillsammans med världens bästa mamma. Gjorde några fynd och fick en lunch på Nodo. Hann förbi min brukare en sväng också, det var trevligt. Kvällen ägnades åt mat och hockey i Luleå tillsammans med killen och några kompisar, så det var en riktigt bra dag igår. 

Idag? Killen tog på sig ett extra pass på jobbet, så dagen startade tidigt för oss idag också. Eftersom jag föredrar morgonträning alla dagar i veckan, så gjorde jag likadant som igår. Det blev ett cardiopass och lite magövningar. Nu sitter jag hemma, nyduschad och inväntar mamma och pappa. Vi ska in till stan en sväng till idag. Jag är nämligen sjukt sugen på ett par Lundhagsbyxor, så jag ska se vad som finns. Är ju ensam till 16:45, så det är roligare att hitta på något än att sitta hemma. Vad som händer ikväll är osett ännu!


 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0