Inget toppenavslut på denna sommar, eftersom jag stannade hemma idag också. Nu är mitt sommarschema slut, så efter helgen ska jag väl återgå till det "ljuva" springvikarie-livet ett tag till, som det ser ut just nu iallafall. Nåja, jag ska inte klaga. Jag har iallafall jobb och jag trivs med det. Måste även åka förbi min brukare och säga hejdå ordentligt någon dag. 

Hur som haver. Jag mår tusen gånger bättre idag dock, illamåendet är påväg att avta och huvudvärken är inte lika tryckande som den har varit. Sjukt skönt! Som det känns nu så hade jag säkert fixat att jobba idag, men det är så himla svårt att avgöra det direkt på morgonen. Då har jag dessutom inte så mycket tid på mig att känna efter. När jag skickat iväg sambon på jobbet, så somnade jag om till 09:00 ungefär. Därefter har jag kört igång en tvätt och legat i soffan framför tvn.

Nu har jag precis pratat med min fina mormor i telefonen. Det var år och dagar sedan sist! ♥ Hon berättade att hon kommer hem från stugan idag, så jag hade tänkt åka och hälsa på henne i helgen. Har inte träffat henne så mycket i sommar, eftersom jag har jobbat mycket och hon mest har varit på stugan. Övriga planer för helgen är en tripp till Luleå för att kolla på hockey, eventuellt loppis och så ryktas det om lite festligheter. Det är dock osett ännu! 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0