Längesedan sist, igen. Jobbar för fullt, kliver på den åttonde jobbdagen på raken ikväll. Jobbar imorgon också, vilket innebär lite storhelgstillägg eftersom det är långfredag. Nice! Dock, det bästa av allt är nog att jag, för några dagar sedan, bokade min första utlandsresa. Det blir en vecka i Alanya med sol och bad, vi ska bara mysa och må. Amazing! En mindre rolig grej som hände förra veckan, är att jag fick ringa mitt första samtal till larmcentralen, men allt slutade bra för personen i fråga, så det känns skönt! 

Annars? Killen är hemma i 1½ vecka ungefär och jag är så glad över det. Så himla skönt att det inte alltid behöver vara 20 mil emellan. ♥ Just nu är han i Luleå med några kompisar och jag sticker som sagt till jobbet på ett tag. Jag hoppas på fint väder nu i helgen då jag är ledig, för jag är sjukt sugen på att grilla och vara ute. Hoppas vädergudarna hör mig. Nåja, nu ska jag sluta surra och slita mig härifrån!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0