Lider fortfarande av huvudvärk om dagarna, men inte alls lika mycket. Sömnen har också börjat återgå till det mer normala, äntligen!! Nåja. I och med att jag har känt mig rätt stressad på sistone, så har jag verkligen försökt ta det riktigt lugnt i helgen. Har varit ensam, börjat dagarna på gymmet och sedan bara varit hemma i lägenheten. Kaffe, bokläsning och musik har förgyllt mina lediga timmar denna helg. Skönt att bara få rå om mig själv och välbehövligt om inte annat. 

Var uppe tidigt imorse, åt frukost och drog till gymmet innan jag började jobba. Körde ett konditionspass och lyckades springa milen idag med. Fick dock blodsockerfall där på slutet och kände mig alldeles svimfärdig, men det gick över rätt fort. När träningen var avklarad cyklade jag i regnet upp till Kärleken för att ha konfirmander mellan 11:00-16:00. Sedan jag kom hem har jag hunnit äta middag, diska undan och nu ska jag bara mysa hela kvällen. Är ledig imorgon, så mina planer är att handla, städa och återigen besöka gymmet en sväng. 

Fick förövrigt sms av mammi idag. De har varit i Storforsen och jag blev galet avis. Utsikten där är ju a-mazing. Verkligen terapi för ögat. Fick även en bild på lilla Ludde, oh god, vad jag längtar efter honom. Till jul träffas vi, äntligen! ♥ 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0