Nästan en vecka sedan sist. Dagarna bara flyger iväg, jag knegar på som bara den och ibland känns det som om jag glömmer bort att andas. Huvudvärken och tröttheten går fortfarande hand i hand nästan varje dag, men jag har införskaffat huvudvärkstabletter som rekommenderades på Apoteket, så sömnen har varit helt okej de två senaste dagarna. Jag tror att det är först nu som jag har landat i allting på riktigt och saker och ting har börjat sjunka in. Mycket nya intryck och många nya saker att lära. Sommaren var allt annat än lugn, så det är egentligen inte så konstigt. Dock är detta bland det bästa jag har gjort, så jag klagar absolut inte!

Annars? Försöker hinna med att träna under ledig tid och det går, men det krävs en hel del planering för att få in det i schemat och ändå komma i säng i hyfsad tid. Imorse var jag uppe med tuppen och hann med ett pass innan jag började jobba. Idag blev det axlar, bröst och lite lätt löpning på bandet som avslutning. 09:00 åt jag frukost i församlingshemmet med jobbet, guldkant i vardagen. Nu sitter jag, mätt i magen och ska fortsätta skriva scheman som ska ut till konfirmanderna. Jag stirrar mig blind på alla siffror som ska skrivas ner, men det ska nog gå ändå. Jobbar till 19:00 ikväll, så det är en rätt lång dag, men då är jag ledig hela dagen imorgon fram till 17:00.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0