Vad har hänt sedan sist? Inte mycket nytt. Bråkar fortfarande med huvudvärk dag som natt och sömnen är heller inte som den borde vara. Nåja. I torsdags och igår jobbade jag som vanligt uppe på Kärleken. Jobbade som vanligt sent igår och fick sedan sova hos Fredrik, när jag är alldeles för mörkrädd och nojig för att cykla hem runt 00-snåret, själv. Guldvärt och väldigt uppskattat! :-) Idag klev vi upp runt 07:30, käkade  lite frukost och 1h senare drog jag till gymmet och Fredrik på golftävling.

På gymmet lyckades jag springa milen på bandet. Galet jobbigt, men ta er i arslet, så nöjd jag är! Nu ska det bara förbättras tidsmässigt i små etapper. Eftermiddagen har jag spenderat i sängen med serier och kan ni gissa? Ett dunkande huvud. Less! Kvällens planer? Jag ska om en stund bege mig in till stan för att ta en fika tillsammans med Astrid. Det är ju en av alla bra saker med att ha flyttat till en större stad - det finns fik och caféer som är öppna under kvällstid. Tycker det är så himla mysigt och det är alltid trevligt att slippa vara ensam, speciellt på en lördagkväll! Hur som haver. Nu ska jag gå och göra mig i ordning.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0