Amputering av huvudet? Om det ändå gick. Det blev sömn med Alvedon inatt igen och imorse när jag slog upp ögonen kändes det som om huvudet skulle sprängas. Jag blir tossig! Nåja. Fick iallafall tvättat rätt snabbt imorse, så jag hann med en buss strax innan 10:00 in till stan. Regnet öste ner, så jag skippade cykeln. Mötte upp Ninnie på gymmet, hon intog löpbandet och själv körde jag ett mage och ryggpass. 

Efter träningen strosade vi runt i affärerna en liten sväng och sedan satte vi oss på ett mysigt fik och åt lunch. Hittade förresten en galet snygg, stickad tröja som fick följa med hem. Usch, det är roligt men farligt att gå på stan, nu måste det vara nog med kläd-inköp på ett tag. Det var iallafall en väldigt trevlig och mysig förmiddag. När jag skulle hem kikade solen fram, så jag tog en prommis istället för bussen. 

I eftermiddag har jag städat, plockat och vikt en massa kläder. Nu ser det betydligt mycket snyggare ut i garderoben, vi får se hur länge det håller sig så. Jag har även hunnit få i mig middag och nu sitter jag här med en kaffe och bara myser. Kvällen kommer att bli lugn, lite bokläsning och sedan ska jag krypa ner i sängen. Imorgon är det fullt upp från morgon till kväll. Först ska jag följa med på något möte i Getinge, därefter lek med barngrupp och sedan avslutas kvällen med middag tillsammans med Fredrik. :-) 





 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0