Vaknade med någon typ av migrän imorse. What's up with that? Trodde på riktigt att jag skulle kräkas och sedan dö. Låg i sängen 3h efter jag vaknat och bara fokuserade på att inte trilla ur sängen. Tog mig iallafall upp runt 10:30 och gjorde mig färdig för att åka in till stan. Hade bestämt träff med Tilda och jag behövde köpa huvudvärkstabletter. Trodde först att jag skulle behöva avboka, men samtidigt kände jag att det kunde vara bra att komma ut och att det inte blir bättre av att ligga hemma och tycka synd om mig själv. Fick iallafall tag på Alvedon och lagom till det att Tilda dök upp så försvann huvudvärken. A-mazing! 

Vi lunchade iallafall på Capri, dör så gott! Det blev hamburgertallrik idag och nästa gång ska jag testa deras carbonara, har hört massa bra om den. Vi avslutade sedan förmiddagen med en latté på Espresso House. Tack, pinglan, för en trevlig dag. Tog bussen hem och gick från hållplatsen i spöregn. När jag kom hem fixade jag matlåda för morgondagen, bästa ever - palt!! ♥  Det regnar fortfarande, så nu myser jag bara, med lite serier och en kopp te. Bra avslut på en söndag som började sämst. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0