Oh god, vad dagarna bara springer i väg. Veckan som varit har bara passerat i periferin, jag har verkligen inte hunnit med. Nåja, jag ser det samtidigt som ett gott tecken, för det finns mycket att se fram emot. Det har inte hänt något annorlunda på jobbet i veckan, rullat på som vanligt. Vi har fått en del fina och soliga dagar, och de dagarna älskar jag hösten och alla fina färger,men  jag  hatar, hatar, hatar verkligen mörkret och regnet. Dessutom blir jag alltid astrött och lite nedstämd på höst/vinterkanten, det slår aldrig fel. Samma sak varje år. Nåja, det är tur jag trivs på jobbet och har fina människor runt omkring mig, guld. 

Iallafall. Till veckan är det höstlov för alla pluggisar, men vi knegar på som vanligt. Dock har vi inga kvällsgrupper eller helgjobb och det känns faktiskt himla  gött. Då hoppas jag att jag ska kunna lägga lite mer helhjärtad energi på träningen, för just nu känner jag att det går lite på halvfart. Jag går fortfarande dit kontinuerligt, men känslan efteråt känns bara halvbra. Nåja, det är bättre än inget, jag ska nog komma på fötter snart igen.

Hur som haver. Igårkväll blev det spontanbio med Ninnie, vi såg Lukas Moodyssons - Vi är bäst! Lättsam film för en mysig fredagkväll. Idag? Denna lördag ägnar jag åt podcasts, stickning, te och mys. Första gången på väldigt länge som jag uppskattar en dag helt ensam. Jag behöver vila och bara ta det lugnt. 

Avslutar med att slänga upp två bilder från förra helgen då mammi och pappi var här. Fick ett par Nike Free Run-dojor av pappi, som är så galet sköna. Converse, släng er i väggen. Jag har övergivit sådana skor för all framtid nu. Mina små fossingar har aldrig mått så bra. Andra bilden är på Jonte och Tildas lilla gostjej Kiwi. Himla fint att vännerna har djur, när jag inte kan ha några egna i lägenheten här. ♥

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0