Fick en mindre bra start på dagen. Hade tvättid från 08:00. Det började med att tvättmedel hade runnit ut på golvet i lägenheten, för korken var inte riktigt stängd på flaskan. Score! Därefter - nyckeln till tvättstugan var inte på plats när jag kom och dörren var låst. Fick ringa och (förmodligen) väcka min hyresvärd, som var snäll och kom och öppnade. Slängde in tvätten i maskinerna, torkade golvet i lägenheten i en evighet, sedan gjorde jag mig äntligen lite frukost. Vid 11:00 cyklade jag iväg till gymmet, körde ett benpass och cardio och 13:30 mötte jag upp Maja för en sen lunch. Det blev en avocado och räksallad för min del. 

I eftermiddag har jag inte gjort många knop, bara myst på i lägenheten med serier. Jag har även hunnit ta en nap för inte så längesedan. Känner mig rätt slut i kroppen, det känns att jag tränat rätt mycket denna vecka. Dock skönt att känna att jag har ordentligt med tid till det. Nåja. Kvällen lär fortsätta i lugnets tecken. Skickar en tanke till min älskade morfar uppe i himlen. ♥ Jag hoppas att det finns ett ljus tänt vid graven hemma från mig. Brukar alltid åka förbi kyrkogården på allhelgona och titta på alla tända ljus, det är så vackert. Tyvärr inget jag kommer göra i år. 

Annars? Till veckan jobbar jag måndag och tisdag som vanligt och på onsdag ska vi ha gemenskapsdag med jobbet. Vi ska bland annat besöka Danmark, för att gå på utställning, äta god mat, shoppa och bara umgås. Mycket trevligt! På torsdag jobbar jag som vanligt och på kvällen kommer besök från Norrland som stannar över helgen, så sjukt roligt! :') 

Jag saknar dig, min bästa vän!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0