Har sagt det förut och säger det igen - mörkret och regnet suger verkligen all energi ur mig. Efter en helg med underbart besök, så har de senaste två dagarna känts mer ensamma än på länge. Det är verkligen tacksamt att ha jobbet att gå till och att jag har underbara arbetskollegor som överöser mig med kramar och varma ord. ♥ Träningen är också något jag är extra tacksam för just nu, den ger mig energi och får timmarna att gå när jag är ledig. Höstdepp är inget vidare, men jag käkar mina vitaminer, som jag tror hjälper. Det känns iallafall så. 

Iallafall. Idag var en 08:00-17:00-dag och vi har haft barngrupp nu på eftermiddagen som vanligt. Vi var på Mc Donalds och åt med dem idag, himla lyxigt! Nu är jag hemma sedan några timmar tillbaka och jag har hunnit kvällsfika lite, diska undan och packa träningsväskan för morgondagen. Jag får lite sovmorgon imorgon eftersom det serveras frukost på jobbet. A-mazing! Kvällen lär gå i lugnets tecken med tvmys fram tills det är dags att sova. 

Skulle ge mycket för detta just nu!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0