Jag lyser verkligen med min frånvaro här, känner jag. Det har varit fullt upp de senaste veckorna, men nu är jag äntligen hemma i norr igen. Känslan av att vara hemma på riktigt är obeskrivlig. Har äntligen fått träffa mina små pälsbollar igen, a-mazing. Förra måndagen spenderade jag eftermiddagen hemma hos mommo. Åt de godaste plättarna i världen och surrade på om allt möjligt. Annars har jag ägnat rätt mycket tid till att packa upp flyttlådorna igen och få i ordning här hemma. 

I onsdags tränade jag, hängde med Linda, träffade min härliga ungdomsgrupp och sedan satte jag mig på bussen till Umeå. Helgen har bland annat innehållit julklappsshopping, god mat, pussar, kramar och biomys. Jag kom hem igår vid 12:30, lunchade med pappa och avverkade ett träningspass efter det. Idag? Började med träning och efter det har jag kikat på julspel och hängt lite med mamma. Nu har jag intagit sängläge med vovven, vi kikar tv och bara myser. Ikväll ska vi till Norrfjärden och kusinerna. Bästa moster ska äntligen klippa mitt hår, som jag har längtat! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0