Gårdagen började sämst, vaknade med värk i huvud och bihålor. Hade ställt klockan på 09:00, men ställde snabbt om den så jag fick ligga kvar 1h till. Då kändes det betydligt bättre när jag klev upp, så jag hoppade i träningskläderna och for till gymmet, det skulle jag inte ha gjort. Redan efter 30 min kände jag att kroppen inte var i ordning. Jag gick förbi jobbet en snabbis, hämtade ett par hörlurar som jag glömt och sedan knatade jag hem igen. Gjorde mat och åt tillsammans med Astrid. Därefter for vi förbi cykelverkstaden, hämtade min cykel som äntligen är lagad, mötte upp Noah och cyklade tillsammans till Kärleken för kvällens UG (ungdomsgrupp). Kvällens tema var film, så det var utklädnad och lekar i filmens tecken hela kvällen. Väldigt kul, men min huvudvärk som kom tillbaka, förstörde större delen av kvällen. 

Idag mår jag snäppet bättre, klarade natten utan Alvedon och har äntligen fått sova helt okej bra. Under förmiddagen har jag spenderat några timmar på stan. Höstkläder är helt klart bland det bästa. Det finns sååå mycket snyggt och det är svårt att inte spendera alltför mycket pengar. Jag har iallfall förnyat garderoben med några plagg. Var mest ute efter en kavaj och det lyckades jag äntligen hitta idag. Tycker det är snyggt, stilrent och passar både till byxor och klänning och till vardag och fest. I övrigt lär det inte hända något speciellt denna lediga lördag. Städa, plocka och mysa på här hemma. Imorgon går vi in i en ny månad och då ska jag jobba några timmar. Börjar med gudstjänst, där jag ska välkomnas i arbetslaget och sedan har vi träff med konfirmanderna. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0