Ännu en helg har passerat. Jobbade natt i torsdags och klev av passet vid 08-tiden på fredagmorgon. Då satte jag mig i bilen med några kompisar nästan direkt och åkte till Umeå. Jag somnade ganska omgående, kan jag säga. Väl framme hos Tomas så sov jag ett par timmar till, sedan åkte vi in till stan och gjorde lite ärenden. Kvällen spenderades hos Linda och vi skålade för henne eftersom hon fyllt år. Lördag så tog vi ordentlig sovmorgon och sedan for vi och kikade på Toughest på förmiddagen. 
 
Söndag blev en riktigt seg dag. Vi slöade och kollade film i princip hela dagen. På kvällskvisten testade vi ett nytt sushiställe, men jag kan inte påstå att det riktigt var min grej. Måste ge det några gånger till. Idag har jag gått på stan med Amanda, ätit lunch och shoppat. Vid 14-tiden bilade vi hem med Sara. Så himla skönt att få åka bil båda vägarna.

Annars? Under eftermiddagen så har min älskade lilla kisse fått somna in efter 7 år hos oss. ❤️ Känns tomt och tråkigt, men det var det bästa alternativet. Eftersom hon inte riktigt mäktade med livet som innekatt i lägenhet, och det känns som plågeri att hålla henne instängd när hon är van att springa ut och in som hon vill. Lilla ängel! Iallafall. Kvällen har gått i lugnets tecken med lite serier och nu är det dags att sova. Ladda krafterna för morgondagens träningspass!
 


 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0