Klev upp imorse, åt frukost och drog till gymmet i vanlig ordning. När jag kom hem så körde jag igång med lite plugg, men efter bara en liten stund började jag känna mig krallig. Fick rejäl huvudvärk och så började jag kallsvettas. Fick inte så mycket gjort, istället la jag mig i soffan och gjorde ingenting. Vid 16-tiden tog jag mig in till stan med mamma och då var det som bortblåst. Konstigt men väldigt skönt! Åt middag hemma hos mamma och pappa och kom hem för ungefär en timme sedan. Jag känner att huvudvärken är påväg att komma tillbaka, så jag ska nog göra en relativt tidig kväll ikväll.

Annars? Jag har tänkt lite extra på min fina vän idag, som har tagit ett sista farväl av sin farmor. Stor kram till dig. ♥ Vilket i sin tur också fick mig att tänka på min fina morfar och tomheten gjorde sig extra påmind ännu en gång. Iallafall. För att övergå till något annat - jag och min bättre hälft har hängt ihop i 1½ år idag. Mysigt! Tiden går fort, både när det gäller gott och ont. 

 
 
 
L
2015-05-10 @ 19:25:17

Tack fina du, kramar till dej också! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0