Det har blivit många Umeå-resor de senaste veckorna, känns det som. Har spenderat även den gångna helgen där. Måste dock börja med att säga att förra måndagen skrev jag sista NK-provet och fixade det galant. Det var med mycket lätta steg som jag gick ut därifrån. Fruktansvärt skönt!! På onsdagen åkte jag till Umeå och i torsdags körde vi igång för Brännbollsyran. Tagget var på topp! En sjukt rolig helg med fina människor. Jag var ju däremot inte människa varken på söndagen eller måndagen, men det var det så värt! Kom hem runt lunch i måndags och jag sov i omgångar under hela dagen. 
 
Både igår och idag har jag varit på stan, i jakt på ett par nya byxor, eftersom mina gav upp under Yran. Hittade ett par idag. Hatar att pröva byxor. Under eftermiddagen har jag tagit det väldigt lugnt, läst lite bok och slöat framför tvn. Nu ikväll har jag varit på Golden Dragon och ätit middag med alla ledare som är med på Onsdagsgruppen. En trevlig liten avslutning innan sommaren. Imorgon står löpning först på schemat och sedan kvällsjobb. Vad som ska göras där emellan har jag inte bestämt än. 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0