Dagarna bara flyger förbi och Tomas har äntligen flyttat hem för sommaren. Lovley! Vi har bland annat hunnit premiär-äta på O'Learys, dansa på terassen på Statt och mysa en hel del på vår inglasning. Vi har även klivit på våra sommarscheman, så en hel del jobbpass ska också avverkas. Annars? Nedräkningen för tågluffen har börjat och jag blir bara mer och mer laddad. Det kommer bli så sjukt roligt! 
 
Nåja. Gårdagen spenderades i Boden på midnattstravet. Kul och annorlunda grej att vara på. Idag har vi mest legat i soffan och nu är han på jobbet. Själv tog jag mig iväg till gymmet efter middagen och sprang ett par kilometer på bandet. Nu ska snart slänga mig i duschen och sedan slå igång tredje säsongen av Orange is the new black. (!!) Som jag har längtat. 

 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0