Nedräkning, resfeber, nedräkning, resfeber. Ungefär så kan jag väl beskriva mina dagar just nu. Det är endast 14 dagar kvar tills vi börjar vår resa ute i Europa. Vi hämtade ut våra interrail-pass igårkväll, så nu är det verkligen nära. Jag skriver checklistor för att inte glömma något (kommer ändå att göra det), köper nödvändiga grejer som solskydd, värktabletter, plåster och dylikt. Jag funderar på vad jag ska ha med mig i klädväg och framför allt hur mycket. Jag är såå glad över att vi är två, att vi åker tillsammans.

Under den gångna veckan så har det varit fullt upp för oss. Förra helgen var jag ut med Ida och Moa på Lemon Tree och det var så sjukt kul! En väldigt bra kväll med mina fina tjejer. I tisdags konfirmerades Tomas syster och i onsdags åkte vi ner till Umeå och flyttade in grejer i Tomas nya lägenhet. Idag, efter en veckas uppehåll, så tog jag mig iväg till gymmet och avverkade ett ordentligt cardiopass. Sedan blev det en sväng på stan och i eftermiddag har jag tvättat, lagat mat och plockat på här hemma. Ikväll ska jag umgås med Filip och Myran. Sitta på balkongen, dricka några öl och bara må gott. 


 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0