Passar på att slänga in ett inlägg i väntan på nattåget som ska ta oss från Prag till Budapest. Vi började hela resan i Berlin och det var en stad som det går att säga mycket positivt om. Nu har vi varit tre dagar i Prag och bott på ett väldigt centralt hostel. Vi har sett mäktiga byggnader och ätit en massa god mat. Mina förväntningar för Budapest är väldigt höga, för jag har hört så mycket gott om denna stad, så jag hoppas att det stämmer. Om allt går som det ska så rullar vi med tåget kl 23:50 och är framme imorgonbitti vid 08:30. 
 
Känns sjukt kul att vi är iväg och hittills har allting gått smidigt och bra för oss. Våra boenden har varit förvånansvärt bra och förhoppningsvis fortsätter det så. Vädret har väl dock inte varit det bästa, varmt men väldigt molnigt och en del åsk- och regnskurar. Hur som haver. Vi lever och mår, så jag ska inte klaga egentligen. 

 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0