Igår unnade jag mig en bukett med tulpaner. Härligt med en liten färgklick, i vårt lite för mörka vardagsrum. De pryder iallafall matbordet nu, i en fin vas som jag fått av mamma. Hur som haver. Gårdagens pluggande gick inte så bra som jag önskade. Det var segt, men vissa dagar blir det väl bara så. Ingen idé att gräma sig över det. Kvällspasset på jobbet gick däremot fort och jag somnade ganska direkt efter jag kommit hem.

Jag vaknade imorse och kände ungefär som att något hade kört över mig, så stört trött. Konstigt. Avverkade iallafall ett axelpass med Jenny vid 08-tiden och det var ett av de sämsta passen på länge, för min egen del. Jag var som sagt galet trött och blev därför rätt så omotiverad. Jag genomförde alla övningar som jag brukar köra vanligtvis, så helt genomruttet blev det väl ändå inte. Jag hoppas dock på nya och piggare tag imorgon, då det är ett benpass som står på schemat. Resten av dagen har mest, tråkigt nog, gått i pluggets tecken och snart ska jag bege mig till jobbet igen för ännu en kväll. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0