Dagarna bara springer iväg, vi är redan inne i augusti månad. Sedan sist har vi hunnit vara i München och Venedig. Just nu befinner vi oss i Rom och har varit här i tre dagar. Vi har hunnit med en hel del grejer, bland annat besök i Vatikanen, suttit på Spanska trappan, sett Colosseum och ätit en massa glass. Den italienska glassen är magisk! Jag är väldigt nöjd med dessa dagar och Rom har levt upp till mina höga förväntningar som jag hade innan jag åkte hit. Vi lyckades hitta ett väldigt bra boende inne i centrum, så vi har haft nära till det mesta.
 
Imorgon åker vi vidare och spenderar en natt i Florens, sedan blir det nog Franska Rivieran, Nice. Det enda jag har planerat att göra då, är att ligga i en solstol och bara må gott! Annars? Vi ligger nu på rummet och ska väl snart sova. Det har varit en lång och fullspäckad dag i värmen, så vi lär nog sova väldigt gott. Att vi dessutom har AC på rummet gör inte saken sämre! 

 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0