Under mars månad så önskade jag att dygnet hade haft några fler timmar. Det känns i princip som om jag har bott på jobbet. Nu har det lugnat sig lite, vilket nog var rätt välbehövligt. Däremot hoppas jag att det trillar in lite extrapass ändå. Jag skulle inte ha något emot att gå ut och jobba någon natt. Hur som haver. Jag kämpar på med naturkunskapen och tidigare idag så skickade jag in den andra och sista rapporten på detta kapitel, så nu håller jag tummarna för att den ska bli godkänd på en gång. 

Annars? Tomas är hemma och är hemma hela veckan ut. Lycka! Dock så jobbar han en del och tråkigt nog är det mest nätter. Nåja. Nu under påskhelgen har vi iallafall haft det oförskämt bra. Jag tror inte vi har lagat mat mer än en gång här hemma. Vi har mest varit borta och ätit, inte alls dåligt! Plus att vi unnade oss en lunch på stan också. Vi har även fått färdigt på inglasningen. Lagt matta och satt ihop möblerna. Det blev så himla fint och vi är båda supernöjda över resultatet! 

 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0