Vilken magisk dag vi hade på jobbet igår. Vi styrde nämligen upp årets första grillning och det blev en helt fantastisk lunch ute i solen. Inte alls dumt! Utöver det så gjorde vi ingenting speciellt. De sista timmarna var lite tröga och jag blev väldigt trött. Kvällen gick i lugnets tecken, jag kollade lite serier och bara myste i soffan. Somnade rätt tidigt, skönt och välbehövligt!
 
Idag vaknade jag med huvudvärk, som tyvärr har suttit i hela dagen. Tog en dusch och sedan har jag varit hemma hos mamma och pappa och varit hundvakt medan de har jobbat. Jag har försökt plugga en del, men jag har dessvärre mest sovit. Inte den mest passande dagen för huvudvärk, men what to do..? Nåja. Förhoppningsvis blir morgondagen bättre! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0