Gårdagen började sjukt bra. Jag lyckades äntligen med 50 kg i bänkpressen, alltså ett nytt PB. Äckligt nöjd! Efter det fortsatte den bra dagen med en lunch och en sväng i affärerna tillsammans med bästa mamma. ♥ Det var längesedan vi umgicks ordentligt sådär. Under eftermiddagen pluggade jag, tog en powernap och avslutade dagen med ett jobbigt men roligt crossfitpass. Det var väldigt skönt att gå och lägga sig igårkväll, kan jag säga! 
 
Idag? Rygg - och bicepspass är avklarat och jag har hunnit duscha, starta en tvättmaskin och fått ett litet mellanmål i magen. Skön start på denna dag också. I skrivande stund sitter jag och samlar kraft för att dyka ner i NK-boken en stund. Lika motiverad varje gång. Eller? Nåja. Ikväll och imorgon jobbar jag och söndagen är så gott som oplanerad egentligen. 

 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0