Igår eftermiddag hände det grejer. Jag har inte skrivit något om det här än, men kan iallafall tala om att jag och Tomas ska ut och tågluffa i Europa i sommar. Vi pratade lite smått om det förra året och sedan bestämde vi att göra slag i saken. Igår bokade vi då som sagt första resmålet och det blev Berlin! Först ska vi dock stanna två dygn i Stockholm för att gå på AC/DC-konsert. Jag fick ju biljetter till det i julklapp. Den 20:e juli flyger vi sedan ner till Berlin och därefter införskaffar vi oss interrailkort för tåget och fortsätter resandet. Vart det blir efter Berlin är nog inte helt spikat än, men vi är inne på att spendera mest tid i Östeuropa och ungefär en månad har vi väl tänkt att vara på resande fot.  
 
Det här är känns sjukt mäktigt för mig, som aldrig varit ute och rest speciellt mycket. Det kommer bli fruktansvärt häftigt att få se så många länder och städer. Att vi dessutom ska färdas med tåg innebär att vi kommer se hur mycket som helst och att göra detta tillsammans med Tomas känns fantastiskt. Tryggt! Innan resan blir det några veckors jobb för oss båda och sedan måste vi snart börja kolla ordentligt vad vi ska ha med oss och hur vi ska packa. Nu när första biten är bokad, så har jag börjat längta sjukt mycket! Sommaren, du är så välkommen nu. Jag känner mig så redo! 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0