I helgen har jag hjälpt mamma och pappa på ett ungdomsläger. Jag har mest stått i köket och tagit hand om disken, men även spelat piano under andakterna som de haft. I måndags gjorde jag introduktion på ett nytt ställe och jag ska göra den andra och sista dagen idag, med start 16:00. Igår jobbade jag hela dagen, så när jag kom hem kröp jag ner i sängen direkt. Idag kickade jag igång dagen med ett benpass och sedan blev det en mysig stund på stan med världens bästa mamma. Jag fyndade lite grejer som jag är riktigt nöjd med. Bland annat en kjol, vilket jag aldrig brukar ha på mig. 
 
Jag kom hem strax innan 13:00 och då satte jag igång att städa. Tvättmaskinen är igång, jag har renbäddat i sängen och dammtorkat möblerna. Dammsugning och skurning får jag ta någon annan dag. Nu hade jag bara tänkt ta det lugnt innan jag ska iväg igen. Min nya vinterjacka som jag har beställt borde komma idag också, så jag hoppas jag hinner hämta den. Annars får det vänta till imorgon. Imorgon åker jag ner till Skellefteå. Jag och killen ska fira hans lillasyster, det blir hockeymatch och sedan middag någonstans. Han kommer även hem i helgen! Då vankas det halloweenfest samt middag för min fina mormor som blir 80 år! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0