I torsdags träffade jag en fin vän, som jag inte umgåtts med sedan högstadiet, tror jag. Det blev en lunch på Nodo och vi surrade om allt möjligt. Det var hur trevligt som helst! ♥ Innan det så gjorde jag bort en hel del julklappsinköp, så nu har jag bara någon enstaka kvar. Det känns superskönt! Jag hittade även en helt fantastisk kappa, som jag blev dökär i. Den står nu överst på min önskelista! Jag tror varken mamma eller pappa har missförstått mig, som jag har surrat om den. 

Annars? Jag jobbar i helgen och imorgon är äntligen sista dagen. Jag började för övrigt läsa Inferno av Dan Brown förra veckan och jag tog med den till jobbet idag, vilket resulterade i att den blev utläst. Det gick lite fortare med denna, haha. Jag tyckte iallfall att den var sjukt, sjukt bra! 

Nåja. Nu ska jag strax signa ut för idag. Jag hade nämligen tänkt orka upp och träna innan jobbet imorgon. När jag kliver av 20:00 imorgon ska jag hem och göra absolut ingenting. Bara mysa och må, njuta av att jobbhelgen är slut. Som det ser ut nu så är jag ledig på måndag, så då kanske jag gör bort de sista julklappsinköpen. (?) Jag har även sett en klänning som jag är sugen på, så vi får se vad det blir. 



 
 
 
 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0