Eat, sleep, work, repeat. Ungefär så ser mitt liv ut just nu.Trycker även in en hel del matteplugg och träning där emellan också. Är asglad över allt jobb och att allting flyter på så bra som det gör, så jag vill absolut inte klaga. Känner bara att det hade varit fint om dygnet hade haft några fler timmar nu. I veckan har jag pluggat hemma, för jag har så pass bra koll på det jag gör, så det känns "onödigt" att åka till skolan när jag kan sitta och hemma och ändå får saker gjorda. 

Iallafall. Kickade igång dagen runt 07:00 med frukost och ett gympass - bröst och triceps. Har bytt upplägg på mina pass nu och det känns så bra. Istället för att köra styrka och cardio på samma dag, som jag gjort tidigare, så kör jag nu varannan dag istället. Skönt att ha orken att göra ordentliga pass hela tiden! Har verkligen fått ny energi till träningen, så jag känner mig aspeppad varje dag. Sjukt kul! 

Nåja. När jag kände mig färdig åkte jag hem, duschade och satte mig med matteboken i drygt en 1½h. Hämtade upp mamma på jobbet vid 12-snåret och nu har jag ganska nyss varit ut på en prommis med Ludde. Det var skönt och välbehövligt att komma ut i solen! D-vitamin. ♥ Jag har hamnat i någon trött-period igen och jag är så trött på att vara trött..! Blir tokig! Delvis därför som jag också pluggat hemma i veckan. För då har jag kunnat lägga mig och vila när jag har känt mig trött. Jag hoppas att det vänder snart. Hur som haver. Nu ska jag fortsätta gnugga lite matte, lyssna på poddar, dricka kaffe och ladda för ännu en kväll på jobbet! 
 

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0