Usch, vad mörkret tär på mig. Jag hatar dessa mörka månader, men snart vänder det. Förra veckan fick jag iallafall besked om en rolig grej och det är att jag har fått jobb hela december och januari ut. Fruktansvärt skönt att få lite mer struktur på dagarna. Dessutom ska jag vara på bästa stället, vilket inte gör saken sämre! Snart kommer även min bättre hälft hem och stannar i ungefär två veckor, så det finns en hel del saker att glädja sig åt ändå. 

Annars rullar livet på som vanligt. Jag tränar hårt, förnyar garderoben med lite klänningar och ett par nya skor, och mår faktiskt rätt bra just nu. Idag har jag lunchat på stan med Jenny och sedan har vi hängt här och kollat film. Jag börjar jobba 17:00 och fram tills dess ska jag inte göra speciellt mycket. Jobbar imorgon och på fredag också, sedan ska vi på middag i Hemmingsmark. Det var ett tag sedan, så det ska bli väldigt trevligt! 


 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0