Jag har grillat och varit ute en hel del sedan sist jag skrev. Precis det jag var sugen på att göra. A-mazing! Vädret har varit på topp de allra flesta dagarna och solen ger så mycket positiv energi. Jag har träffat mina fina vänner, jobbat och bara mått sjukt bra. Varit hos en arbetsterapeut och kollat upp min smärta i ryggen, som inte var något allvarligt. Inlägg i skorna, en kur Pronaxen och lite Voltaren ska kunna åtgärda detta. Skönt! Kan faktiskt säga att det känns redan mycket bättre och jag var och kollade upp det i fredags. 

Annars? Jag har varit i Umeå sedan igår och vi åker hem till Piteå imorgon efter lunch. Vi är här, dels på grund av att han har lektioner som han måste gå på, men också för att vi ska ta hem lite grejer och preppa hans lägenhet för sommaren. För när han tar "sommarlov" så är allting färdigt när han kommer hem. Skönt att ha det gjort! Jag kommer också bo i lägenheten, från och med imorgon och hela sommaren. ♥  Därefter får vi se hur allting blir för oss och framför allt för mig. Min framtid är fortfarande lite oviss, eftersom jag inte får något besked om studier förrän i mitten av juli. Nåja, det blir som det blir och jag har ingen anledning att gå och oroa mig över något just nu! 

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0