Överlevde orkanstormen och kunde ta cykeln till jobbet igår. Igår var förövrigt en väldigt lång, men rolig dag. Frukost på jobbet som vanligt, ett träningspass och sedan hjälpte jag till att baka till fredagens sopplunch, då det alltid serveras efterätt. Sammanlagt gjorde jag runt 160 muffins, tog ca. 3h att färdigställa allting. Oh my god, så trött jag var efteråt och ont i rygg och fötter hade jag. 18:00 drog nästa aktivitet igång - övernattning med ungdomsledare. Vi lagade tacos ihop, såg film och bara myste. Kom i säng runt 03:00 imorse. Sjukt trevligt! Efter vi städat undan och sagt hejdå till alla, så drog jag till gymmet och avverkade ett cardio-pass. 

Nu är jag äntligen hemma. Jag har duschat, ätit och nu ska jag inte göra många knop. Kika på serier och bara må gott Skulle inte förvåna mig ifall det blir en liten nap också. Jag fick dessutom långhelg i och med övernattningen, så nu ska jag inte sätta min fot på jobbet förrän måndag. Gött! Imorgon hoppas jag att jag ska kunna sova ut, sedan ska jag storstäda och eventuellt träna om orken finns. Helgen i övrigt innehåller faktiskt lite planer för en gångs skull, känns trevligt! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0