Körde fjärde träningspasset på raken idag och det känns i kroppen. Träningsvärken är inte nådig, så det blir nog en vilodag imorgon. Iallafall. Har spenderat förmiddagen på mammas och pappas jobb, mest för att jag väntade på skjuts hem. Efter lunch följde jag med pappa till Luleå för lite julklappsshopping och så letade jag efter något att ha på mig på julafton. Kom hem tomhänt. Vi har även hunnit med att handla lite mat och annat. Jag köpte en sjukt söt tomtenisse, så jag har lite julpynt i rummet i år ändå. 

Ikväll har jag umgåtts med Tina, min saknade vän. Vi konstaterade att sist vi sågs var ungefär 1½ år sedan, på grund av flytt, skola och jobb i andra städer. Hemskt! Nåja. Vi har iallafall haft det supermysigt. Druckit kaffe, fikat och surrat på om allt möjligt. Bokade även in ett biobesök på söndagkväll, som förhoppningsvis blir av. Nu ska jag inta sängläge resten av kvällen och bara mysa framför tvn. Imorgon ska jag köpa de sista julklapparna, baka lussebullar med mamma och på kvällen väntar restaurangbesök. 

 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0